اسكاچ يا اسكاج

10 استراتژي مهم بازاريابي اينترنتي

1. طراحي وب

ما معمولا طراحي وب را يك تاكتيك بازاريابي در نظر نمي گيريم، اما غالبا وب سايت شما اولين نقطه تعامل بين كسب و كار شما و مشتريان بالقوه است،

بنابراين اگر صفحه شما تميز، خواندني و جالب نيست، مهم نيست كه چقدر براي توسعه استراتژي ها وقت مي گذاريد. شما همچنان مشتريان خود را از دست خواهيد داد.

بازاريابي اينترنتي

پس ارزش آن را دارد كه شخصي را براي ايجاد وب سايتي مدرن، جالب توجه و سازگار با موبايل استخدام كنيد.

2. بازاريابي شهرت

بازاريابي شهرت شامل استفاده از بيانيه‌هاي مطبوعاتي، رسانه‌هاي اجتماعي و پلت‌فرم‌هاي بازتاب نظرسنجي مشتري براي ايجاد درك مثبت از يك شركت است.

ارجاعات و بررسي هاي آنلاين در صنايع خاصي مانند صنعت سفر اهميت فزاينده اي پيدا كرده اند.

3. تبليغات پرداخت به ازاي هر كليك

پرداخت به ازاي كليك (PPC) يك مدل تبليغات آنلاين محبوب است. با PPC، بازاريابان براي كلمات كليدي و عبارات خاص، در لينك هاي حمايت شده يك موتور جستجو قرار مي گيرند.

اگر پيشنهاد شما براي يك كلمه كليدي خاص بالا باشد، زماني كه افراد آن كلمه كليدي را در نوار جستجو وارد كنند، تبليغ شما در بالاي نتايج جستجوي ارگانيك ظاهر مي شود.

4. بهينه سازي موتورهاي جستجو

بهينه سازي و بازاريابي براي موتورهاي جستجو بخشي از چيزي است كه شركت شما را قادر مي سازد در فهرست نتايج موتور جستجو بهتر به نظر برسد.

با يك استراتژي قوي بهينه سازي موتور جستجو، سايت اينترنتي سازمان شما به مطالب مرتبط با عبارات كليدي مورد استفاده براي مكان يابي خدمات شما تبديل مي شود.

اين احتمال اينكه يك فرد پس از جستجوي آنلاين شما را انتخاب كند، افزايش مي دهد.

بهينه سازي موتور جستجو در صفحه وب به هر بهينه سازي كه در سايت اينترنتي خود انجام مي دهيد اشاره دارد. اين مي تواند شامل بهبود سرعت وب سايت شما به صورت آنلاين، افزودن عبارات كليدي در URL ها، عناوين صفحات وب، و سرفصل ها و ايجاد و به روز رساني مطالب محتوا مانند كالاها و خدمات شما باشد.

در مقابل، بهينه‌سازي صفحات خارج از وب براي موتورهاي جستجو به بهينه‌سازي‌هايي اشاره دارد كه دور از سايت اينترنتي شما انجام مي‌شود. اين معمولاً شامل پيوندهاي يك طرفه در سايت اينترنتي شما از سايت هاي معتبر مختلف است.

بهينه‌سازي موتورهاي جستجو در صفحه وب و خارج از وب مي‌تواند به رتبه بهتر وب‌سايت شما در نتايج جستجو كمك كند و در پايان به شما كمك كند تا مشتريان بيشتري به دست آوريد و فروش آنلاين بيشتري كسب كنيد.

5. بازاريابي ايميلي

فقط ارسال ايميل كافي نيست ، ليست ايميل هايي را در نظر بگيريد كه ميتوانند مشتريان بالقوه شما باشند و همچنين به عادات خريد مشتريان خود نگاه دقيق و روشني بيندازيد و از آن اطلاعات براي توسعه استراتژي خود استفاده كنيد.

6. حضور در رسانه هاي اجتماعي

با حفظ حضور در پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي، شركت شما مي تواند با مشتريان فعلي و بالقوه ارتباط برقرار كند و آن را به عنوان يك استراتژي بازاريابي آنلاين تبديل كند.

شما مي توانيد از رسانه هاي اجتماعي براي جذب كاربران، ارائه اطلاعات مفيد در مورد كسب و كار خود و ايجاد روابطي كه آنها را تشويق به خريد مي كند استفاده كنيد.

اگر شخصي در مورد كسب و كار شما سوالي دارد، مي تواند مستقيماً در رسانه هاي اجتماعي با شما تماس بگيرد و شما مي توانيد به او كمك كنيد تا قدم هاي بعدي را در كسب و كار خود بردارد.

7. مقالات يا اخبار

با يك متخصص روابط عمومي كار كنيد تا شركت خود را در مقالات و اخبار در مورد موضوعات مرتبط با شغل خود درگير كنيد .

اين نه تنها به شما كمك مي كند تا خود را به عنوان يك متخصص قابل اعتماد معرفي كنيد، بلكه شركت شما را به پايگاه گسترده تري از افراد نيز معرفي مي كند.

8. اينفلوئنسر ماركتينگ

با اينفلوئنسر ماركتينگ، مي‌توانيد به صورت آنلاين با افراد مشهور ارتباط برقرار كنيد و اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات خود را با فالوورهايشان به اشتراك بگذاريد.

به عبارت ديگر، اينفلوئنسر ماركتينگ شما را قادر مي سازد تا با افراد مشهور ارتباط برقرار كنيد و اين مي تواند به شما در جذب مشتريان وفادار كمك كند.

شما مي توانيد به صورت آنلاين در پلتفرم هاي مختلف در مورد شركت، محصولات و نام تجاري خود گفتگوهاي مثبتي داشته باشيد تا يك كلمه خوب و مثبت براي شركت شما پخش شود.

9. هدف گذاري مجدد

اگر شخصي از طريق تبليغات پولي مختلف از وب سايت شما بازديد مي كند اما بدون خريد چيزي باز مي گردد، بايد كاري كرد كه به آن شخص تبليغات خاصي با همان محصولي كه به آن علاقه داشت نشان داده شود.

اين روش به هدف گذاري مجدد نيز معروف است زيرا هدف به دليل علاقه خود به وب سايت رسيده است اما به نوعي وب سايت را بدون هيچ گونه فعاليتي ترك مي كند، بنابراين دوباره توجه او را جلب مي كنيم تا علايق خود را به او يادآوري كنيم.

10. يك وبلاگ

وبلاگ شما بايد به دلايل مختلفي مورد استفاده قرار گيرد، از جمله پست كردن كلمات كليدي جديد و تغيير استراتژي موتور جستجو.

علاوه بر اين، وبلاگ شما مكاني مي شود كه مي توانيد در آن مشاوره بدهيد، اطلاعات را به اشتراك بگذاريد و واقعاً با مشتريان خود ارتباط برقرار كنيد. يك رابطه پايدار با اعتماد شروع مي شود و وبلاگ شما راهي عالي براي ايجاد آن است.

حتي مي توانيد براي وبلاگ، مجله يا وب سايت شخص ديگري بنويسيد. اين مي تواند مخاطبان شما را افزايش دهد و شركت شما را به مشتريان بالقوه بيشتري معرفي كند.

منبع : خانه اسكاچ

بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۸:۴۶ توسط:فروشگاه

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :